lørdag 13. august 2016

Overgikk meg selv i "Havtri" på Mastrevikane

Svømming 750 m i BKK Havtri under Havsportveka i Austrheim. Foto (2015): Arrangøren.
Endelig over målstreken.

Triathlonen i Mastrevikane i Austrheim gikk over all forventning! Blant 33 startende regnet jeg med (som vanlig) å havne blant de 2-3 siste i mål, men denne gangen klaffet det meste og jeg havnet på 22. plass (med altså 11 personer bak meg i mål)! Arrangementet var fint og løypene likeså. Spesielt sykkeltraseen ut til Sævrøy var spesiell og vakker. Temperaturen i sjøen holdt 14 grader. Jeg brukte 1.36.51 på 750 m svømming, 20 km sykling, 5 km løping og skiftesonene. Ny pers på distansen, så triathlonen i London for en uke siden har nok vært positiv for formkurven. Pga av regnværet valgte Stein sin private heiagjeng (Aina og Sissel) å holde hus hos MollyMe på Lindås mens løpet pågikk! Siden jeg var to mil unna kunne jeg dessverre ikke høre heiaropene deres...!


Stein er ankommet MollyMe der hans private heiagjeng oppholdt seg! Foto: Aina

Ingen kommentarer: