søndag 30. september 2018

Stoltzen for fjerde gang

Været var bra bra på fredagen, da jeg stilte til start, mens lørdagen var full av blæst og regn! Men stemningen var på topp begge dagene og arrangementet var som vanlig imponerende godt.

Dette var mitt fjerde Stoltzenløp og min tredje beste tid (18.34). Det holdt til en 14. plass av 34 deltakere i min aldersgruppe og til en 3.766. plass blant totalantallet, som var på 4.906 personer denne gangen.

Min personlige heiagjeng bestod av Lise og Sissel, som slet seg opp Skredderdalen for å ta del i innkomstmiljøet på toppen av Stoltzekleiven.

Fra startområdet
Min private heiagjeng
Helskinnet i mål denne gangen også

 

4 kommentarer:

Lisekristine.blogg.no sa...

Imponerende. Du er en skikkelig spreking. På vegne av heiagjengen må jeg bare beklage at vi kom frem litt for sent.....;);)

Stein46 sa...

Takker. At heiagjengen var litt sein gjorde ingenting. Er sikker på at dere heiet innvendig da jeg passerte målstreken. 😁

Unknown sa...

Du er flink :D

Stein46 sa...

Takkar...