søndag 20. september 2015

Fanamilen uten drikkepress

Foto: Stein Viken

Foto: Stein Viken
Fanamilen ble igjen en herlige opplevelse. Jeg hadde som mål å komme under timen, noe jeg klarte fint, selv om jeg halvveis lå etter skjema. 59.06 holdt til 343. plass av i alt 420 deltakere på 10 kilometeren. Veldig godt fornøyd jeg er.
Arrangementet fungerte som vanlig veldig greitt og ordentlig. Men det er første gang i alle mine løp at drikkestasjonen (bare èn drikkestasjon i Fanamilen) ikke fungerte. De fremmedspråklige guttene gjorde sikkert sitt beste men vann/saft-begerne var tomme, vanndunken stod med kranen i været, èn person helte fra en liten mugge, èn person stod på feil side av bordet og rotet med de tomme begerne og dermed sperret for løperne, mens to personer stod å putlet med ingenting. Jeg stod å ventet lenge for å få et halvt glass med vann, mens jeg ville ha saft. Og jeg så flere som like godt droppet hele drikkestasjonen og løp videre uten veskepåfyll i det relativt varme været! Håper drikkestasjonoperatørene får en bedre opplæring til neste år.

Ingen kommentarer: