søndag 4. september 2016

Nå er jeg blitt en "Fjord Viking"

Etter å ha fullført Knarvik Xtreme (24/8), Knarvikmila (3/9) og Halvmaraton (4/9), har jeg nå blitt en "Fjord Viking". Vi var cirka 50 stk som fullførte alle tre løpene og mottok, foruten heder og ære, en tøff bag med inngravert "Fjordviking"!

I mål etter halvmaraton. Foto: Knarvikmila

Knarvik Xtreme: 177 startende. Ble nr. 167 med tiden 1.51.02.

10 km: 626 startende. Ble nr. 393 med tiden 58.41.

Halvmaraton: 349 startende. Ble nr. 298 med tiden 3.20.10.

Fjord Viking (sammenlagt tre løp): 52 startende. Ble nr. 38!

En fin opplevelse, men litt tøft med en 10 km og en 21 km to dager etter hverandre.


Fra starten på 10 km. Foto: Kondis

5 kommentarer:

Lisekristine.blogg.no sa...

Gratulerer, du er en ekte viking:)
Proud of you.:)

Lisekristine.blogg.no sa...

Gratulerer, du er en ekte viking:)
Proud of you.:)

Stein46 sa...

Tusen takk, Lise. Men det var litt tøft for en gammel mann på snart 70! :)

Paal1 sa...

Imponerende antall aktiviteter Stein. Fra å være en bra lengdehopper på 70- tallet, totalt uten trening, er du nå en tøff viking gjennom hele året! Hatten av for deg. ! :-)

Stein46 sa...

Hei Paal. Takker så mye for inspirerende ord. Husk at du har også del i den inspirasjonen jeg fant da jeg begynte å løpe for 8 år siden. Dine maratonløp og din løpeglede fra 70-tallet imponerte meg alltid. Og nå venter jeg på ditt comeback og første halvmaraton på våre gamle dager, som vi tar sammen!